Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FIT-MARAk. rok: 2014/2015
Marketingový přístup k podnikání je nezbytným předpokladem pro zajištění dlouhodobé prosperity firem v tržní ekonomice. Znalost a uplatnění marketingu tak představuje jeden z pilířů úspěšně se rozvíjející firmy. Obsahem předmětu Marketingu je objasnění důležitých pojmů a postupů z marketingové teorie a praxe, spojených s přípravou a tvorbou marketingové strategie firmy (např. analýza postavení firmy na trhu, s analýza zákazníků, jejich segmentací, umístěním a pozicionováním, s problematikou tvorby a uplatnění prvků marketingového mixu apod.)
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MBI , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MBS , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MIN , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MIS , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MMI , 1 ročník, letní semestr, povinnýobor MMM , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MPV , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MSK , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MGM , 0 ročník, letní semestr, volitelný