Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FIT-PGRAk. rok: 2017/2018
Grafická knihovna OpenGL - reprezentace dat, základy vykreslování, vykreslování grafických primitiv, vlastnosti grafických primitiv, nastavení kamery, materiály, osvětlení, texturování, MIP maping, filtrace, rendering s využitím OpenGL, textury (generování textur, procedurální textury, speciální textury a texturování), zobrazování objemových dat, vyšší metody sledování paprsku, pokročilé metody radiozity, 2D vektorový a rastrový morfing, globální viditelnost, virtuální realita, simulace a vizualizace částicových systémů, volné deformace, animace měkkých objektů, animace kloubových soustav.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Studenti se naučí řešit týmové projekty. Zdokonalí se v praktickém užívání programátorských a ladících nástrojů jakož i v praktickém užívání programovcího jazyka C/C++.
Prerekvizity
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MMI , 0 ročník, zimní semestr, volitelnýobor MBI , 0 ročník, zimní semestr, volitelnýobor MSK , 0 ročník, zimní semestr, volitelnýobor MMM , 0 ročník, zimní semestr, volitelnýobor MBS , 0 ročník, zimní semestr, volitelnýobor MIS , 1 ročník, zimní semestr, volitelnýobor MIN , 0 ročník, zimní semestr, volitelnýobor MGM , 1 ročník, zimní semestr, povinnýobor MPV , 0 ročník, zimní semestr, povinně volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení na počítači
Projekt