Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FaVU-MUUMAk. rok: 2018/2019
Kurz rozšiřuje studentům obzor vizuální kultury o oblast módy. Poznávajíji jako souhrn estetických, psychologických, sociálních aspektů amarketingových strategií. Je ideálním příkladem pro výuku postindustriálnídoby. Obsahem kurzu jsou přednášky, které se věnují v první řadě aktuálním společenským tématům (Identita, Udržitelnost a Technologie.) Důraz je kladen na porozumění souvislostí historie módy s historickými událostmi a také se zaměřuje na souvislosti s obory blízkými (grafickým a produktový designem, fotografií a sémiotikou). Móda je živé médium a proto je kurz rozdělen mezi přednášky a praktická cvičení.Praktická část výuky je experimentální a zúročuje manuální a duševní zdatnost studentů umění.Formou práce na vlastním projektu si studenti navrhnou oděv nebo oděvní doplňěk a vytvoříprototyp.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor , 1 ročník, letní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Cvičení