Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-ERBCSCEAk. rok: 2018/2019
1. Strategie úspěchuschopnosti, souvislost s tradičním pojetím hierarchie strategie firmy.2. 3D pojetí úspěchu firmy a cílů v prostředí malé a střední firmy.3. Konkurenční prostor, identifikace konkurenčních vazeb a konkurenčních řetězců.4. Hodnocení konkurence, konkurenčních vztahů a konkurenčních pravidel, tržní a zákaznické segmenty.5. Konkurenceschopnost firmy v pojetí strategických modelů, modifikace pro podmínky malých a středních firem.6. Definice konkurenční základny, konkurenční charakter strategie firmy, typologie konkurenčních výhod.7. Rozvoj konkurenčních výhod v koncepci úspěchuschopnosti, manažerský model konkurenceschopnosti.8. Koncepty značky pro posílení konkurenceschopnosti v podmínkách malých a středních firem.9. Přístupy k analýze hodnoty pro zákazníky pro rozvoj konkurenční výhody a značky firmy.10. Přístupy k rozvoji značky v podmínkách malé a střední firmy.11. Komparace přístupů k rozvoji strategické konkurenceschopnosti velký a malých a středních firem.12. Komplexní hodnocení potenciálu úspěchuschopnosti firmy13. Formulace a vyhodnocení strategie rozvoje konkurenceschopnosti, podmínky implementace.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Nabízen zahraničním studentům
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor BAK-Z , 1 ročník, zimní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení