Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FaVU-B3MU-LAk. rok: 2019/2020
Předmět čerpá z širšího povědomí o tvorbě herního designu a vede studenty k experimentálním postojům a realizacím vůči tématu. Analyzuje hranici mezi fyzickou a digitální hrou napříč zavedenými uměleckými postupy a kontextově používanými sdělovacími prostředky typu „prostorová instalace“. V rámci přesahu do fyzického prostoru se zde otvírá téma deskových, únikových či karetních her a jejich potenciální role v institucionálním prostředí vysoké umělecké školy, potažmo galerijního či festivalového prostředí. V takovém prostředí přirozeně tane otázka „Proč je v tom ta hra, když to není potřeba?“. Hledání odpovědi na tuto otázku je jedním z důležitých aspektů stimulace pracovních postojů a výrazových prostředků jednotlivých studentů v ateliéru.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Prerekvizity a korekvizity
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor VU-IDT , 3 ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Seminář