Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-EscmPAk. rok: 2019/2020
Předmět je zaměřen na strategické řízení rozvoje firmy implementující strategii rozvoje vymezenou strategickými cíli a založenou na rozvoji konkurenceschopnosti. Předmět vychází z moderních pojetí strategické konkurenceschopnosti, konceptů strategie a strategického řízení a z teorií strategického řízení značky. Vysvětluje principy rozvoje konkurenceschopnosti v různých pojetích strategie firmy zahrnujících hierarchický i alternativní přístup ke strategickému řízení. Prezentované přístupy k rozvoji strategické konkurenceschopnosti využívají teorie rozvoje značky pro zefektivnění tvorby hodnoty pro zákazníka a posílení diferenciace. Z hlediska procesu strategického řízení předmět definuje komplexní přístup řízení, opírající se o variabilní postupy definování strategie a strategických cílů; metody strategické analýzy zaměřené jak na hodnocení pozice firmy a potenciálu jejího rozvoje, tak na hodnocení požadavků trhu; vymezuje přístupy k formulaci a implementaci strategie cíleného rozvoje firmy, založeném na její konkurenceschopnosti.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Prerekvizity a korekvizity
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Cvičení