Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FSI-HMRAk. rok: 2019/2020
Tento předmět je zaměřený na seznámení studentů se soudobými trendy v oblasti marketingové teorie a praxe. Pozornost je věnována charakteristice marketingového mixu a východiskům marketingového řízení, to vše se snahou o výraznou orientaci na oblast průmyslového marketingu.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
eLearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MBS , libovolný ročník, letní semestr, volitelnýobor MBI , libovolný ročník, letní semestr, volitelnýobor MIS , libovolný ročník, letní semestr, volitelnýobor MIN , libovolný ročník, letní semestr, volitelnýobor MMM , libovolný ročník, letní semestr, volitelnýobor MGM , libovolný ročník, letní semestr, volitelnýobor MPV , libovolný ročník, letní semestr, volitelnýobor MSK , libovolný ročník, letní semestr, volitelnýobor MMI , 1. ročník, letní semestr, povinný
obor M-SLE , 1. ročník, letní semestr, volitelný (nepovinný)obor M-STM , 1. ročník, letní semestr, povinnýobor M-STM , 1. ročník, letní semestr, povinnýobor M-VAS , 1. ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení