Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FSI-HMRAk. rok: 2022/2023
Tento předmět je zaměřený na seznámení studentů se soudobými trendy v oblasti marketingové teorie a praxe. Pozornost je věnována charakteristice marketingového mixu a východiskům marketingového řízení, to vše se snahou o výraznou orientaci na oblast průmyslového marketingu.1. Úvod do problematiky marketingu, marketingová koncepce řízení, podmínky pro uplatnění marketingu. 2. Trh jako ekonomická kategorie a jeho marketingové vymezení, tržní segmentace strategie založené na segmentaci 3. Specifika marketingu v oblasti služeb 4. Zákazník - charakteristika jeho očekávání, spokojenost zákazníků 5. Konkurence - charakteristika konkurenčního prostředí, druhy konkurence, důsledky rozdílného postavení firmy na firemní strategii Porterova analýza konkurenčního prostředí 6. Marketingové postupy ve firemní praxi - výrobková politika 7. Marketingové postupy ve firemní praxi - cenová politika 8. Marketingové postupy ve firemní praxi - distribuční politika 9. Marketingové postupy ve firemní praxi - marketingová komunikace 10. Marketingový audit 11. Marketingový výzkum 12. Soudobé trendy v marketingu (CRM, DM, e-commerce ..)
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
specializace STM , 1 ročník, letní semestr, povinnýspecializace MTS , 1 ročník, letní semestr, povinný
obor CZV , 1 ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení