Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-smaPAk. rok: 2023/2024
Strategické řízení firmy v tržním - konkurenčním prostředí lze označit za životně důležitý aspekt potenciálního úspěchu firmy. Rozhodnutí o strategii firmy, má-li zvolená strategie přivést firmu k požadovanému cíly, musí vycházet z důkladné strategické analýzy. Teprve na jejím základě lze generovat možná řešení, vybrat a implementovat optimální variantu. V rámci procesu strategické řízení pak management firmy hodnotí faktory jako jsou disponibilní zdroje, poslání a cíle a externí a interní prostředí firmy. Takto pojímaná a vytvořená strategie, se může stát solidním základem konkurenceschopnosti firmy.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Pro absolvování předmětu je rozhodující počet bodů získaných za práci na projektu (dílčí úkoly a případná obhajoba projektu), práci ve cvičeních a závěrečnou zkoušku (písemná s ústním dozkoušením). Bodování jednotlivých aktivit v jednotlivých částech je následující:
Penalizace:
Výsledná klasifikace se odvíjí od celkového počtu získaných bodů (práce nacvičeních, zpracování úkolů, obhajoba a zkouška) a je v souladu s ECTS. Body se sčítají a mají v rámci finálního hodnocení stejnou váhu. Studenti si v rámci výše uvedených pravidel mohou sami volit aktivity pro získání bodů. Prokáží-li například dostatečné znalosti v rámci dílčích úkolů a projektu, mohou být hodnocení za tuto část a nemusí na závěrečnou zkoušku. Opravné termíny zkoušek se řídí studijním a zkušebním řádem.
Studenti s ISP musí zpracovat dva dílčí úkoly (odevzdání ve stejných termínech jako ostatní studenti) a absolvovat závěrečnou zkoušku.
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení