Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FaVU-KREAP2Ak. rok: 2024/2025
Předmět prakticky seznámí studující s vybranými pokročilejšími technikami a tématy v oblasti programování, kreativního využití a vývoje softwaru v prostředí jazyka Python 3. Formou kolektivních i individuálních konzultací a praktickými cvičeními dopomůže studujícím k realizaci vlastního projektu v oblasti softwarového umění (software art).
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
- alespoň 60% aktivní účast na přednáškách s cvičeními, případně nahrazení programovacím úkolem dle individuální domluvy,
- odevzdání semestrálního projektu: autorského software-art díla, či většího programu.
Výuka probíhá v učebnách FaVU VUT v hodinách určených rozvrhem. Účast na výuce je povinná (5 povolených neomluvených absencí). Vyšší množství absencí lze po dohodě a vyučujícími kompenzovat předložením alternativního úkolu.
Učební cíle
Absolvováním kurzu studující získají znalosti pokročilejších konceptů v programování (využití externích knihoven, dědičnost, struktura projektu, správa verzí), seznámí se se souvisejícími oblastmi (databáze, API, data-mining, serverless, web) a naučí se je prakticky využít. Získají rozšířené kompetence pro automatizaci, data-mining, datovou analýzu, interaktivní textové programy, práci se soubory, tvorbu webových serverů, jež rozšíří paletu jejich dovedností využitelných v autorské kreativní praxi.
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení