Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-SpmPAk. rok: 2024/2025
Moderní pojetí marketingu, výchozí předpoklady pro jeho uplatnění, podstata marketingové koncepce podnikání a nástroje její realizace. Marketingový mix. Marketingová strategie podniku. Specifika marketingu v základních tržních segmentech.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.
Celkové bodové hodnocení v předmětu je rozděleno následovně:
Aktivní účast na přednáškách 10 bodů, zpracování týmového projektu a jeho obhajoba 50 bodů, absolvování elearningového kurzu 30 bodů a elearningový test 10 bodů.
Učební cíle
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
specializace STM , 1 ročník, letní semestr, povinnýspecializace MTS , 1 ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení odborného základu