Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-ECAk. rok: 2024/2025
Předmět je zaměřen do oblasti elektronického obchodování v podmínkách globální informační společnosti se zaměřením na jeho praktickou realizaci. Základní teoretické koncepty jsou následně využity pro praktické řešení semestrálního projektu vybudování elektronického obchodu na zvolené platformě.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Nabízen zahraničním studentům
Vstupní znalosti
Základní kompetence v oblasti používání informačních a komunikačních technologií (teoreticky i prakticky). Základní znalosti z oblasti ekonomie, managementu a marketingu jsou výhodou.
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Hodnocení předmětu se skládá ze dvou částí – zpracování Semestrálního projektu zaměřeného na vytvoření konkrétního elektronického obchodu a jeho následné obhajoby.
Hodnocení odpovídá bodové klasifikaci dle ECTS přičemž maximum bodů - 100 je rozděleno mezi dílčí části následovně:
V případě nedostatečného množství bodů či potřebě lepšího hodnocení je možné ústní přezkoušení.
Účast ve výuce je povinná v předem definovaných termínech (zpřesněno v rámci e-learningu) souvisejících s kontrolou zpracování semestrálního projektu a plnění dílčích úkolů. Náhrada je možná pouze po domluvě s vyučujícím.
Zakončení předmětu pro studenty s individuálním studijním plánem:Podmínky klasifikovaného zápočtu: Vypracování projektu dle zadání a jeho odevzdání s předepsanou dokumentací dle pokynů v e-learningu a jeho následná obhajoba s případným ústním přezkoušením.
Učební cíle
Studijní opory
Studijní opory předmětu jsou koncentrovány v e-learningu předmětu.
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor BAK-Z , 1 ročník, zimní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
01. GLOBÁLNÍ INFORMAČNÍ SPOLEČNOST02.-03. ELEKTRONICKÉ PODNIKÁNÍ A OBCHOD (MODELY A KONCEPTY)04.-05. TECHNOLOGIE A INFRASTRUKTURA ELEKTRONICKÉHO OBCHODU06.-07. VÝVOJE A IMPLEMENTACE ELEKTRONICKÉHO OBCHODU08.-09. BEZPEČNOST ELEKTRONICKÉHO OBCHODU10.-11. PROPAGACE A MARKETING ELEKTRONICKÉHO OBCHODU12.-13. ETICKÉ, SOCIÁLNÍ A POLITICKÉ ASPEKTY ELEKTRONICKÉHO OBCHODU
Cvičení
Cvičení se zaměřují na rozvoj kompetencí pro realizaci elektronického obchodu s praktickým výstupem v podobě zpracování semestrálního projektu zaměřeného na vybudování konkrétního elektronického obchodu.