Detail předmětu
Theory of Marketing
FP-RtmarDEAk. rok: 2024/2025
Předmět bude orientovaný na prezentaci nejnovějších poznatků z oblasti marketingu, zejména s důrazem na strategický marketing, marketing služeb a mezinárodní marketing.
Jazyk výuky
angličtina
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pokročilá znalost marketingových pojmů a koncepcí, jakož i soudobých trendů v oblasti marketingu.
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Hodnocení - na základě písemného projektu na zadané téma a ústní diskuse k tématu
Výuka probíhá v souladu s plánem výuky v doktorském studiu.
Výuka probíhá v souladu s plánem výuky v doktorském studiu.
Učební cíle
Cílem je poskytnout studentům doktorandského studia platformu pro diskusi o soudobých trendech v uplatňování marketingových přístupů, a to zejména z pohledu možností uplatnění nejnovějších metod a poznatků.
Tento předmět rozvíjí znalosti studentů na úrovni aktuálních poznatků vybraných marketingových témat.
Tento předmět rozvíjí znalosti studentů na úrovni aktuálních poznatků vybraných marketingových témat.
Základní literatura
Murphy, J. Intermarket Analysis : Profiting from Global Market Relationships (EN)
Zeithaml, V.A., Bitner, M.J. Services marketing (EN)
Zeithaml, V.A., Bitner, M.J. Services marketing (EN)
Zařazení předmětu ve studijních plánech
- Program DSP-E doktorský
obor DSP-ŘEP-E , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný
obor DSP-ŘEP-E , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelný - Program DSP-KS-E doktorský
obor DSP-ŘEP-KSE , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný
obor DSP-ŘEP-KSE , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelný