Detail předmětu

Theory of Marketing

FP-RtmarDEAk. rok: 2024/2025

Předmět bude orientovaný na prezentaci nejnovějších poznatků z oblasti marketingu, zejména s důrazem na strategický marketing, marketing služeb a mezinárodní marketing.

Jazyk výuky

angličtina

Zajišťuje ústav

Vstupní znalosti

Pokročilá znalost marketingových pojmů a koncepcí, jakož i soudobých trendů v oblasti marketingu.

Pravidla hodnocení a ukončení předmětu

Hodnocení - na základě písemného projektu na zadané téma a ústní diskuse k tématu
Výuka probíhá v souladu s plánem výuky v doktorském studiu.

Učební cíle

Cílem je poskytnout studentům doktorandského studia platformu pro diskusi o soudobých trendech v uplatňování marketingových přístupů, a to zejména z pohledu možností uplatnění nejnovějších metod a poznatků.
Tento předmět rozvíjí znalosti studentů na úrovni aktuálních poznatků vybraných marketingových témat.

Základní literatura

Murphy, J. Intermarket Analysis : Profiting from Global Market Relationships (EN)
Zeithaml, V.A., Bitner, M.J. Services marketing (EN)

Zařazení předmětu ve studijních plánech

  • Program DSP-E doktorský

    obor DSP-ŘEP-E , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný
    obor DSP-ŘEP-E , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelný

  • Program DSP-KS-E doktorský

    obor DSP-ŘEP-KSE , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný
    obor DSP-ŘEP-KSE , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelný

Typ (způsob) výuky

 

Seminář

20 hod., nepovinná

Vyučující / Lektor