Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FSI-YV2Ak. rok: 2025/2026
Hledání nových netradičních možností prezentace daného produktu. Správné pochopení podstaty funkce produktu a zvolení vhodných prezentačních nástrojů tak, aby vzniklo ucelené grafické a digitální portfolio produktu. Výsledný návrh prezentační metody bude respektovat současné standardy, ale i v současnosti méně obvyklé způsoby tvorby s potenciálem do budoucna. Předmět se zaměřuje na již získané znalosti a propojení jejich vzájemných souvislostí. Výstupem je ucelená digitální prezentace řešeného produktu včetně simulace funkce výrobku. - multimediální dílo (videoklip, reklamní spot, znělka, apod.)- interaktivní reklamní kampaň produktu/subjektu (internetová prezentace, DVD/BluRay, apod.).Během semestru jsou zadány 2-3 jednodenní (klauzurní) úkoly na samostatné téma.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Navazuje na Ateliér virtuální kreativity I a uplatňuje znalosti z již absolvovaných povinných předmětů.
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Podmínky získání klasifikovaného zápočtu:
Výsledná klasifikace se určí podle stupnice ECTS.
Cvičení: účast je povinná a kontrolovaná vyučujícím, povolují se maximálně dvě absence. V případě dlouhodobé nepřítomnosti je náhrada zameškané výuky v kompetenci garanta předmětu.
Učební cíle
Studenti si rozšíří praktické znalosti prostřednictvím aplikace získaných souvislostí z již absolvovaných předmětů. Cílem je zpracování základní grafické a digitální simulace funkce a virtuální prezentace daného produktu. Osvojení si základních postupů pomocí nástrojů modelování, digitálního videa, animace i virtuální prezentace.
Student získá:
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Ateliér
Vyučující / Lektor
Osnova