Detail předmětu
Cross Cultural Communication
FP-OcccPAk. rok: 2025/2026
Obsahem předmětu jsou relevantní poznatky z oblasti psychologie a sociologie nezbytné pro efektivní řízení podniku. Důraz je kladen na osvojení si relevantních poznatků interpersonální komunikace v podnikovém prostředí a schopnost jejich aplikace prostřednictvím tréninkových nástrojů s cílem rozvíjet a upevňovat manažerské dovednosti pro uplatnění v podnikové praxi.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Pro úspěšné absolvování předmětu je nutné splnit následující požadavky:
* týmová semestrální práce 25%
* prezentace semestrální práce 15%
* závěrečná písemná zkouška 60%
Učební cíle
Studentky a studenti získají relevantní poznatky z oblasti sociální způsobilosti a s nimi spojené kompetence. Budou seznámeni se základními teoretickými modely a strategiemi a možnostmi jejich aplikace ve své vlastní praxi. Ve cvičeních upevní a rozvinou dovednosti podporující efektivní průběh sociální interakce v běžných i náročných pracovních situacích.
Základní literatura
Doporučená literatura
MORAN, R.T., P. R. HARRIS and S. V. MORAN. Managing cultural differences: global leadership strategies for cross-cultural business success. 8th ed. Amsterdam: Elsevier, 2011. ISBN 978-1-85617-923-2.
Zařazení předmětu ve studijních plánech
- Program MGR-MEO magisterský navazující 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný