Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-KdmPAk. rok: 2025/2026
V rámci kurzu bude kladen důraz na praktické osvojení si jednotlivých nástrojů digitálního marketingu a aplikace sociálních sítí v obchodě. Kurz je dále zaměřen na užití digitálního marketingu souvislosti s uvedením inovovaných produktů na trh a zároveň na aplikaci systémově-analytických metod vedoucích k inovacím produktových řad a optimalizaci atributů jednotlivých inovovaných výrobku či služeb v obchodě.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Zakončení předmětu:Studenti budou hodnoceni za vypracování projektu a prezentace formou ECTS klasifikace (A-F) - váha 50 % a ústní zkouškou ve formě kolokvia (A-F) - váha 50%.Zápočet: Zápočet bude udělen na základě zpracování projektu a obhajoby zaměřený na:- Optimalizaci nástrojů digitálního marketingu a sociálních sítí v souvislosti s uvedením digitálních produktů na trh.- Aplikaci systémově-analytických metod digitálního marketingu na produktové webové stránky. Zkouška: Zkouška bude zaměřena na ověření odborných znalostí - ústní forma (kolokvium).Zakončení předmětu pro studenty s individuálním studiem:Vypracování projektu, ústní zkouškaV případě ERASMUS výjezdu uznání podobného předmětuZakončení předmětu distanční forma:Vypracování projektu, ústní zkouška
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení