Detail předmětu

Marketing pro architekty

FA-MFAAk. rok: 2009/2010

Seznámit studenty se zásadami práce se zákazníky a pochopit význam marketingové praxe pro jejich samostatnou činnost.

Jazyk výuky

angličtina

Počet kreditů

2

Garant předmětu

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody

Metody vyučování závisejí na způsobu výuky a jsou popsány článkem 7 Studijního a zkušebního řádu VUT.

Základní literatura

Horáková I., Marketing v současné praxi, Grada Praha 1995 (CS)

Doporučení literatura

Kotler P.,10 smrtelných marketingových hříchů, Grada Praha 2004 (CS)
Trias de Bes F., Kotler P., Inovativní marketing - Jak kreativním myšlením vytvářet nové trhy a vítězit na nich. Grada Publishing Praha 2005 (CS)

Zařazení předmětu ve studijních plánech

  • Program ARCHURB bakalářský

    obor ARCH , 1 ročník, letní semestr, volitelný