Detail projektu

Optimalizace návrhu údržby a oprav vozovek pro snížení jejich celoživotních nákladů

Období řešení: 01.07.2014 — 31.12.2017

Zdroje financování

Technologická agentura ČR - Program aplikovaného výzkumu a experimentálního vývoje ALFA

- částečně financující (2014-07-01 - nezadáno)

O projektu

Projekt se zabývá sledováním a úpravou návrhových parametrů konstrukce vozovky. Hlavní cíl je sledování závislosti mezi stanovení modulu pružnosti Er nestmelených podkladních vrstev a modulem pružnosti Mr z rázové zatěžovací zkoušky FWD.

Popis anglicky
The goal of the project is to work out an innovative method of condition evaluation of road construction in the relation to the full life costs. It is a way of control of road design parameters, which are used in the designing program Layeps for more accurate analyse of multilayer half-space, which is used in Czech Republic for road construction design. With respect to the necessity of the change of Technical recommendations for the road construction design, which is oriented on the determination of more accurate values of design moduli of base layers and subgrade, it will be necessary to compare the parameter found out in the laboratory and in-situ with non-destructive tests carried out by Falling Weight Deflectometer.

Označení

TA04031709

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Stehlík Dušan, doc. Ing., Ph.D. - hlavní řešitel

Útvary

Ústav pozemních komunikací
- příjemce (29.06.2015 - nezadáno)

Výsledky

STEHLÍK, D. Využití recyklátů a vedlejších energetických produktů do vozovek pozemních komunikací. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Edice Habilitační a inaugurační spisy, sv.590, 2018. s. 1-140.
Detail

STEHLÍK, D.; DAŠEK, O.; HÝZL, P.; COUFALÍK, P.; KRČMOVÁ, I.; VARAUS, M. Pavement construction using road waste building material – from a model to reality. Road Materials and Pavement Design, 2015, vol. 2015 (16), no. Supplement 1, p. 314-329. ISSN: 1468-0629.
Detail