Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.03.2016 — 28.02.2017
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2016-01-01 - 2017-12-31)
O projektu
Cílem projektu je aktualizovat metodiku pro výpočet kapacity turbo-okružních křižovatek, která byla řešena v roce 2009 a je součástí TP 234. Od té době se v ČR zvýšil počet realizací těchto křižovatek ze 3 na 10, přičemž některé se již blíží k hranici své kapacity. V rámci projektu by tedy byly získány data o dopravních proudech na těchto křižovatkách za pomocí hexakoptéry vybavené kamerou a prostřednictvím software pro analýzu obrazu statisticky vyhodnoceny kritické a následné časové odstupy tvořící základ pro kapacitní výpočty.
Popis anglickyThe project aims to update the methodology for the calculation of the capacity of the j, which was dealt with in 2009 and is part of the TP 234. From that time, in the Czech Republic increased the number of implementation of these junctions from 3 to 10, with some very close to the limit of its capacity. The project would therefore have been obtained data on traffic flows on these junctions using hexakoptéry equipped with a camera and through image analysis software for the statistical study of the critical and subsequent time intervals that form the basis for capacity calculations.
Klíčová slovakapacita turbo-okružních křižovatek, počítačové vidění, analýza obrazu, kritický časový odstup, následný časový odstup
Klíčová slova anglickycapacity of turbo-roundabout, computer vision, image analysis, critical time gap, follow up time gap
Označení
FAST-J-16-3480
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Patočka Miroslav, Ing., Ph.D. - hlavní řešitelRadimský Michal, Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Ústav pozemních komunikací- interní (01.01.2016 - 31.12.2016)Fakulta stavební- příjemce (01.01.2016 - 31.12.2016)