Detail projektu

Analýza a optimalizace zobrazování reklamy v prostředí sítě Facebook

Období řešení: 21.03.2016 — 31.12.2017

Zdroje financování

Neveřejný sektor - Přímé kontrakty - smluvní výzkum, neveřejné zdroje
- plně financující (2016-03-21 - 2017-12-31)

O projektu

Projekt se zaměřil na optimalizaci  zobrazování reklamy v síti Facebook pro zákazníky firmy ROIHunter. Zahrnoval zpracování gracké stránky reklam i cílování prezentace.

Popis anglicky
The project aimed at an optimisation of the Facebook advertisement presentation for customers of the ROIHunter company. It involved the ads graphics processing as well as presenation targeting.

Klíčová slova
analýza, optimalizace, reklama, Facebook

Klíčová slova anglicky
analysis, optimization, ads, Facebook

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Smrž Pavel, doc. RNDr., Ph.D. - hlavní řešitel

Útvary

Ústav počítačové grafiky a multimédií
- příjemce (27.03.2017 - 31.12.2017)
ROI Hunter a.s.
- objednatel (27.03.2017 - 31.12.2017)