Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.03.2019 — 28.02.2020
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2019-01-01 - 2020-12-31)
O projektu
Podstatou projektu je rozvoj poznání v oblasti zpracování signálu zrychlení. Signál je měřen in situ ve výhybce. Pro potřeby diagnostiky stavu konstrukce výhybky je vhodné znát změny tuhost jejího uložení. To je možné například sledováním velikosti posunů kolejnice při průjezdu vlaku. Měření posunů je možné, ale ve srovnání s měřením zrychlení obtížně realizovatelné, nákladné a náchylné na chyby měření. Z těchto důvodů se tento projekt snaží nalézt matematický aparát umožňující výpočet posunů kolejnice ze signálu zrychlení.
Označení
FAST-J-19-6062
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Floriánová Martina, Ing., Ph.D. - hlavní řešitelPodroužek Jan, doc. Dr.techn. Ing. - spoluřešitel
Útvary
Ústav automatizace inženýrských úloh a informatiky- interní (01.01.2019 - 31.12.2019)Fakulta stavební- příjemce (01.01.2019 - 31.12.2019)
Výsledky
VUKUŠIČ, I.; VUKUŠIČOVÁ, D.; ZAPLATÍLEK, K.; PODROUŽEK, J.; APELTAUER, J.; KRATOCHVÍLOVÁ, M. Diagnostika dynamických účinků ve výhybkách v rámci projektu S-CODE. Vědeckotechnický sborník Správy železnic, 2020, roč. 2019, č. 1, s. 1-26. ISSN: 2694-9172.Detail
KRATOCHVÍLOVÁ, M.; PODROUŽEK, J.; APELTAUER, J.; VUKUŠIČ, I.; PLÁŠEK, O. Train Type Identification at S&C. JOURNAL OF ADVANCED TRANSPORTATION, 2020, vol. 2020, no. 1, p. 1-12. ISSN: 0197-6729.Detail
KRATOCHVÍLOVÁ, M. MACHINE LEARNING BASED TRAIN TYPE IDENTIFICATION AT RAILROAD SWITCH USING VIBRATION. In 22. ODBORNÁ KONFERENCE DOKTORSKÉHO STUDIA. 22. Brno: Econ Publishing s.r.o., 2020. p. 211-216. ISBN: 978-80-86433-73-8.Detail