Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.03.2022 — 28.02.2023
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2022-01-01 - 2023-12-31)
O projektu
Startupy jsou brány za důležitý aspekt ekonomického růstu, vytvářejí pracovní místa a podporují hospodářský rozvoj. Pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti je nutné zkoumat oblast marketingové strategie. Díky zjištěním v juniorském specifickém výzkumu 2021 byl vytvořen empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů v závislosti na životním cyklu, který je nutné dále testovat. Prvotní oblastí validace empirického rámce je oblast metody Lean Start-up v praxi.
Označení
FP-J-22-7966
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Ulč Jakub, Ing. - hlavní řešitelDostál Petr, prof. Ing., CSc. - spoluřešitelChlebovský Vít, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitelKaras Andrea, Ing. - spoluřešitelKonečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitelŠuňavcová Nikola, Ing. - spoluřešitel
Útvary
Fakulta podnikatelská- příjemce (01.01.2022 - 31.12.2022)Ústav informatiky- interní (01.01.2022 - 31.12.2022)Ústav managementu- interní (01.01.2022 - 31.12.2022)
Výsledky
ŠUŇAVCOVÁ, N. Analysis of models to determine the success of startups. 5th INTERNATIONAL YOUNG RESEARCHERS CONFERENCE (INTERC).Detail
KARAS, A. SPECIFIKA GENERACÍ Y, Z A TRH PRÁCE THE SPECIFICS OF GENERATIONS Y, Z AND THE LABOR MARKET. 2022. s. 16-25.Detail
ULČ, J. Startup Newbies and Lean Startup: A Case Study. 2022.Detail
ULČ, J. LEAN STARTUP APPROACH AND THE CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE. 2022.Detail