Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 01.03.2022 — 28.02.2023
Funding resources
Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (2022-01-01 - 2023-12-31)
On the project
Startupy jsou brány za důležitý aspekt ekonomického růstu, vytvářejí pracovní místa a podporují hospodářský rozvoj. Pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti je nutné zkoumat oblast marketingové strategie. Díky zjištěním v juniorském specifickém výzkumu 2021 byl vytvořen empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů v závislosti na životním cyklu, který je nutné dále testovat. Prvotní oblastí validace empirického rámce je oblast metody Lean Start-up v praxi.
Mark
FP-J-22-7966
Default language
Czech
People responsible
Dostál Petr, prof. Ing., CSc. - fellow researcherChlebovský Vít, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcherKaras Andrea, Ing. - fellow researcherKonečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcherŠuňavcová Nikola, Ing. - fellow researcherUlč Jakub, Ing. - principal person responsible
Units
Faculty of Business and Management- beneficiary (2022-01-01 - 2022-12-31)Institute of Informatics- internal (2022-01-01 - 2022-12-31)Institute of Management- internal (2022-01-01 - 2022-12-31)
Results
ŠUŇAVCOVÁ, N. Analysis of models to determine the success of startups. 5th INTERNATIONAL YOUNG RESEARCHERS CONFERENCE (INTERC).Detail
KARAS, A. SPECIFIKA GENERACÍ Y, Z A TRH PRÁCE THE SPECIFICS OF GENERATIONS Y, Z AND THE LABOR MARKET. 2022. s. 16-25.Detail
ULČ, J. Startup Newbies and Lean Startup: A Case Study. 2022.Detail
ULČ, J. LEAN STARTUP APPROACH AND THE CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE. 2022.Detail