Detail projektu
Use of KPIs in the store in relation to loyal customers
Období řešení: 1.1.2024 — 31.12.2024
Zdroje financování
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR - AKTION Česká republika - Rakousko
O projektu
The project is aimed at defining a framework for evaluating the performance of selected business activities through a KPI system in relation to the areas of supply customer management and end customer purchasing behaviour. The link between SCM and the customer would be addressed from the perspective of circular economy issues. The level of potential business risks would be evaluated through KPIs. The project plan will be addressed in two lines, namely: 1) the development of a research plan for the development of a draft evaluation framework in the use of mystery shopping; 2) a professional workshop for students of Brno University of Technology, Faculty of Business and Management and University of Applied Sciences Upper Austria.
Klíčová slova
KPI, circular economy, SCM, customer behaviour
Originální jazyk
angličtina
Řešitelé
Milichovský František, Ing., Ph.D., MBA, DiS. - hlavní řešitel
Mráček Pavel, Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Schüller David, Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Ústav managementu
- odpovědné pracoviště (13.10.2023 - nezadáno)
Ústav managementu
- příjemce (13.10.2023 - nezadáno)
Odpovědnost: Milichovský František, Ing., Ph.D., MBA, DiS.