Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
RYGL, T.
Originální název
Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase
Anglický název
PERCEPTION OF SOCIAL MARKETING IN TIME
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Cílem předkládaného vědeckého článku je zmapování vývoje užívání pojmu sociální marketing. Taktéž se jedná o vytvoření článku o sociálním marketingu jako takovém. Důvod je jednoduchý. V České republice neexistuje žádný komplexní vědecký článek, který by se tímto tématem zabýval. Za další se tento pojem v čase vyvíjí a jeho užívání taktéž. Metodologie/metody zahrnují především obsahovou analýzu, analýzu vědeckých článků, respektive vědeckých zdrojů. Dále jsou využity kvalitativní metody, konkrétně individuální hloubkové rozhovory. Cílem článku je hlubší porozumění již zmiňovanému tématu a jeho důležitosti. Výsledky slouží pro další rozvíjení disertační práce autora.
Anglický abstrakt
The aim of the research article is to describe the evolution of the use of the concept of social marketing. Also, it is creation of an article about social marketing itself. The reason is quite simple. In Czech Republic is no comprehensive scientific article about this term. For further this concept evolves over time ant its use as well. Methodology/methods mainly include content analysis, analysis of scientific articles and resources. There are also used qualitative methods, namely individual in-depth interviews. The aim of this article is understand of the previously mentioned topic and its importance. The results are used for further development of the doctoral thesis of the author.
Klíčová slova
marketing, sociální marketing, společenská odpovědnost firem, marketing sociálních sítí, caused related marketing, Ammann, Mautilus
Klíčová slova v angličtině
marketing, social marketing, corporate social responsibility, social media marketing, caused related marketing, Ammann, Mautilus
Autoři
Rok RIV
2015
Vydáno
29. 5. 2015
Nakladatel
MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015
Místo
Hradec Králové
ISBN
978-80-87952-10-8
Kniha
QUAERE 2015
Číslo edice
roč. V
ISSN
NEUVEDENO
Strany od
235
Strany do
241
Strany počet
1582
URL
http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2015.pdf
BibTex
@inproceedings{BUT115109, author="Tomáš {Rygl}", title="Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase", booktitle="QUAERE 2015", year="2015", number="roč. V", pages="235--241", publisher="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015", address="Hradec Králové", isbn="978-80-87952-10-8", url="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2015.pdf" }