Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KITA, P.
Originální název
MULTIPLE VALUE FOR THE CUSTOMER AS A FOUNDATION FOR NEW BUSINESS MODELS IN GREEN ENTREPRENEURIAL CONDITIONS
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The objective of the paper is to describe the importance of an approach rooted on a business model concept dedicated to multiple value creation for the customer. The description will be based upon the traditional approach to entrepreneurship. Regarding used methodology based on comparison and case study, the paper’s contents are based on a dialogue between a theoretical and practical illustration of business practice and utilized business models.
Klíčová slova
Multiple value, new business model, green entrepreneurship
Autoři
Rok RIV
2015
Vydáno
1. 10. 2015
Nakladatel
Belianum
Místo
Banská Bystrica
ISBN
978-80-557-0921-5
Kniha
Travaux scientifiques du Reseau PGV Pour une Europe forte : rénover les structures économiques, entrepreneuriales, politiques, territoriales et éducatives Monographie sous la redaction scientifique de Claude Martin et Jana Marasová
Strany od
55
Strany do
69
Strany počet
746
BibTex
@inproceedings{BUT117406, author="Peter {Kita}", title="MULTIPLE VALUE FOR THE CUSTOMER AS A FOUNDATION FOR NEW BUSINESS MODELS IN GREEN ENTREPRENEURIAL CONDITIONS", booktitle="Travaux scientifiques du Reseau PGV Pour une Europe forte : rénover les structures économiques, entrepreneuriales, politiques, territoriales et éducatives Monographie sous la redaction scientifique de Claude Martin et Jana Marasová", year="2015", pages="55--69", publisher="Belianum", address="Banská Bystrica", isbn="978-80-557-0921-5" }