Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ADAMEC, J. KVĚTOŇOVÁ, Š.
Originální název
Optimization of Business Strategies for Sustainable Development
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
In this dynamic sector of the economy (economy of information products), it is necessary to research new patterns. In the market of products, there are many factors that influence consumers' decisions of purchase. We abstract the market to model interactions of economical, sociological and psychological factors with presence of specific characteristics of individual firms and their rivals including financial analysis, analysis of product portfolio and strategic analysis.
Klíčová slova
Business, Strategy, Product portfolio, Financial analysis, Competition.
Autoři
ADAMEC, J.; KVĚTOŇOVÁ, Š.
Rok RIV
2015
Vydáno
4. 5. 2015
Místo
Cumberland
ISSN
2158-1479
Periodikum
International Journal of Business and Management Studies
Ročník
Číslo
1
Stát
Spojené státy americké
Strany od
67
Strany do
77
Strany počet
10
BibTex
@article{BUT119859, author="Jaroslav {Adamec} and Šárka {Květoňová}", title="Optimization of Business Strategies for Sustainable Development", journal="International Journal of Business and Management Studies", year="2015", volume="2015", number="1", pages="67--77", issn="2158-1479" }