Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
NAVRÁTILOVÁ, L.
Originální název
Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice
Anglický název
Trends in digital marketing and competitiveness of Internet advertising in the Czech Republic
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek prezentuje nové trendy v internetové reklamě a zároveň v celé šíři digitálního marketingu, jenž se během posledních let změnily z důvodu rozdílných zvyků spotřebitelů i vlivem moderních technologií. Cílem článku je vysvětlit nové podoby internetové reklamy a také nabídnout prognózu pro následující roky. Internetová reklama je zde také porovnána s tradičními formami reklama a poukazuje na chování spotřebitelů vzhledem k věku (generace X, Y a Z). Konkurenceschopnost internetové reklamy přibližuje výhody, které podniky mohou využít pro budování svého businessu na základě moderních a požadovaných trendů. Citační analýza je založena na sekundárním a primárním výzkumu aktuálních vědeckých článků publikovaných v hlavních marketingových a business žurnálech, mediálních agenturách a marketingových konferencích, jenž také přináší nové přístupy marketérům a podnikatelům.
Anglický abstrakt
The paper presents new trends in online advertising as well as in whole digital marketing area that has changed a lot for the last years because of different consumers’ habits and modern technologies. The aim of the article is to explain all these new forms of online advertising and also offer prognosis for next years. The internet advertising is also compared with traditional forms of advertising and shows our behaviour in connection with our age (generation X, Y and Z). Competitiveness of online advertising shows all the advantages which companies can use to build their business according to modern and desired trends. Citation analysis is performed on secondary and primary research of recent scientific articles published in major marketing and business journals, media agencies and marketing conferences that bring the approaches to marketers and businessmen too.
Klíčová slova
Internetová reklama, digitální marketing, trendy propagace na internetu, konkurenceschopnost internetu, sociální média
Klíčová slova v angličtině
Internet advertising, digital marketing, promotion trends on the Internet, competitiveness of the Internet, social media
Autoři
Vydáno
8. 7. 2016
Nakladatel
NEWTON College, a. s.
Místo
Praha
ISSN
1801-7118
Periodikum
Scientia&Societas
Ročník
XII
Číslo
2
Stát
Česká republika
Strany od
152
Strany do
167
Strany počet
16
URL
http://www.sets.cz
BibTex
@article{BUT127412, author="Ludmila {Navrátilová}", title="Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice", journal="Scientia&Societas", year="2016", volume="XII", number="2", pages="152--167", issn="1801-7118", url="http://www.sets.cz" }