Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KŘÍŽOVSKÁ, E. BERÁNKOVÁ, M. BOŽIKOVÁ, K.
Originální název
MODELOVÁNÍ KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ PRO STANOVENÍ HODNOTY STAVEBNÍHO PODNIKU
Anglický název
MODELLING THE COMPETITIVE ENVIRONMENT FOR DETERMINATION OF CONSTRUCTION COMPANY
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Aby byl podnik schopen dosáhnout svých cílů na trhu, musí být konkurenceschopný. Toto mu pomáhá najít konkurenční výhodu, která odlišuje společnost od ostatních se stejným zaměřením. V této souvislosti je nezbytné zmínit pojem konkurenční strategie, která pomáhá závodu najít správnou konkurenční výhodu a dosáhnout tak celkového uspěšného vedení. Zde vyvstává otázka: Jakým způsobem společnost určí, zda se jedná o správnou konkurenční strategii? Odpověď na tuto otázku spočívá ve schopnosti analyzovat vybranou strategii a měřit její potenciální hodnotu, a to zvláště prostřednictvím výsledků získaných z rozvahy společnosti. Jako prostředek k tomuto je nejčastěji využívána finanční analýza.
Anglický abstrakt
That the enterprise was able to achieve their targets on a market,must be competitive. This helps him find the competitive advantage that differentiates the company from the others with a similar focus. In this context, it is necessary to mention the term of a competitive strategy which helps the enterprise to find the right competitive advantage and to achieve thus the overall successful management. There is one question: How does the company determines if it is the right competitive strategy? The answer to this question consists in the ability to analyze the chosen strategy and to measure its potential value, namely especially by means of results gained from the balance of the company. As a means to this, the financial analysis is used the most often.
Klíčová slova
Podnik; stavební podnik; cena; hodnota; konkurenceschopnost; finanční analýza; metody oceňování podniku
Klíčová slova v angličtině
Enterprise; Building Enterprise; Price; Value; Competitiveness; Financial Analysis; Enterprise Evaluation Methods
Autoři
KŘÍŽOVSKÁ, E.; BERÁNKOVÁ, M.; BOŽIKOVÁ, K.
Vydáno
7. 2. 2013
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-4669-4
Kniha
Juniorstav 2013 - Sborník anotací
Strany od
390
Strany do
Strany počet
30
BibTex
@inproceedings{BUT149840, author="Eliška {Křížovská} and Martina {Beránková} and Kateřina {Božiková}", title="MODELOVÁNÍ KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ PRO STANOVENÍ HODNOTY STAVEBNÍHO PODNIKU", booktitle="Juniorstav 2013 - Sborník anotací", year="2013", pages="390--390", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební", address="Brno", isbn="978-80-214-4669-4" }