Detail publikace

Building competitive advantage through customer experience management

HAVÍŘ, D.

Originální název

Building competitive advantage through customer experience management

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

angličtina

Originální abstrakt

The aim of this paper is to analyze and verify interdependence of marketing trend customer experience, value creation and perception and price sensitivity as potential building blocks for differentiation.

Klíčová slova

customer experience, value, transport, Uber

Autoři

HAVÍŘ, D.

Vydáno

1. 7. 2019

Nakladatel

Silesian University in Opava

Místo

Opava

ISSN

1212-415X

Periodikum

Acta academica karviniensia

Ročník

19

Číslo

2

Stát

Česká republika

Strany od

28

Strany do

41

Strany počet

14

URL

BibTex

@article{BUT151468,
  author="David {Havíř}",
  title="Building competitive advantage through customer experience management",
  journal="Acta academica karviniensia",
  year="2019",
  volume="19",
  number="2",
  pages="28--41",
  doi="10.25142/aak.2019.012",
  issn="1212-415X",
  url="https://aak.slu.cz/artkey/aak-201902-0003_budovani_konkurencni_vyhody_prostrednictvim_zakaznicke_zkusenosti.php"
}