Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MACHALA, J.
Originální název
Zákaznická zkušenost ve sdílené ekonomice z pohledu firmy
Anglický název
Customer experience in shared economy from the perspective of the company
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Řízení zákaznických zkušeností je nový marketingový směr, který společnostem umožní odlišit se a získat konkurenční výhodu. Porozumění zákaznickým zkušenostem a cesta zákazníka v čase je pro společnosti rozhodující. Zákaznická zkušenost je stále více vnímána jako důležitý marketingový koncept vedoucí k diferenciaci a jako efektivní řešení pro budování konkurenční výhody na otevřeném globálním trhu.
Anglický abstrakt
Customer Experience Management is a new marketing direction that enables companies to differentiate and gain a competitive edge. Understanding customer experience and customer journey over time is critical to companies. Customer experience is increasingly seen as an important marketing concept leading to differentiation and as an effective solution for building a competitive advantage in an open global market.
Klíčová slova
loajalita zákazníků, doporučení, zkušenosti zákazníků, sdílená ekonomika, Uber, Bolt, Airbnb
Klíčová slova v angličtině
customer experience, recommendations, shared economy, Uber, Bolt, Airbnb
Autoři
Vydáno
6. 12. 2019
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5835-2
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2019
Strany od
163
Strany do
167
Strany počet
5
BibTex
@inproceedings{BUT160693, author="Jan {Machala}", title="Zákaznická zkušenost ve sdílené ekonomice z pohledu firmy", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019", year="2019", pages="163--167", address="Brno", isbn="978-80-214-5835-2" }