Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
OKŘINOVÁ, P. UHLÍK, O.
Originální název
Analýza pěší dopravy nádražního uzlu
Anglický název
Pedestrian traffic analysis of the railway station
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Mikroskopické modely pohybu osob jsou primárně aplikovány pro posouzení krizových i běžných situací, jako např. pohyb cestujících ve významných a velmi zatížených dopravních uzlech. Optimální je tyto modely aplikovat již ve fázi projekce. Tento přístup, který znamená mírné zvýšení nákladů v přípravné fázi, ale podstatné snížení nákladů spojených s komplikacemi ve fázi realizace nebo provozu stavby - se postupně stává standardem. Rozvoj těchto metod by měl být chápán, jako významný příspěvek k vytváření technicky správných a zároveň funkčních řešení, jako je využití maximálních kapacit staveb, zajištění plynulosti provozu, a bezpečnosti uživatelů staveb.
Anglický abstrakt
Microscopic models of human movement are primarily applied to assess crisis and normal situations, such as the movement of passengers in significant and heavily loaded traffic hubs. It is best to apply these models in the design phase. This approach, which means a slight increase in costs in the preparatory phase, but a substantial reduction of the costs connected with complications in the construction or operation phase of the building - is becoming a standard. The development of these methods should be understood as a significant contribution to the creation of technically correct and functional solutions, such as the use of maximum construction capacities, ensuring the flow of traffic and the safety of building users.
Klíčová slova
Pěší doprava, nádraží, rekonstrukce, model, bezpečnost, optimalizace.
Klíčová slova v angličtině
Pedestrian traffic, railway station, recontruction, model, safety, optimalisation
Autoři
OKŘINOVÁ, P.; UHLÍK, O.
Vydáno
17. 9. 2019
Nakladatel
České učení technické v Praze
Místo
Praha
ISBN
978-80-01-06622-5
Kniha
Sborník příspěvků Želva 2019 (Studenstká vědeckákonference Železniční výzkumné aktivity)
Edice
Ondřej Bret
Číslo edice
1.
Strany od
78
Strany do
85
Strany počet
7
BibTex
@inproceedings{BUT161357, author="Petra {Okřinová} and Ondřej {Uhlík}", title="Analýza pěší dopravy nádražního uzlu", booktitle="Sborník příspěvků Želva 2019 (Studenstká vědeckákonference Železniční výzkumné aktivity)", year="2019", series="Ondřej Bret", number="1.", pages="78--85", publisher="České učení technické v Praze", address="Praha", isbn="978-80-01-06622-5" }