Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
LUŇÁČKOVÁ, M.
Originální název
Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty
Anglický název
Social media and its impact on businesses
Typ
článek ve sborníku mimo WoS a Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek se věnuje kritické literární rešerši z oblasti sociálních médií. Cílem článku je zpamování současného stavu - vymezení základních kanálů sociálních médií se zaměřením na sociální sítě, popis elektronického Word-Of-Mouth, hyperinformovaného zákazníka a příležitosti pro management.
Anglický abstrakt
The article deals with critical literary research in the field of online marketing. The aim of the article is mapping the current situation - the basic types of social media with focus on social networking sites, description of electronic Word-of-Mouth, hyper-informed customer and opportunity for engagement.
Klíčová slova
sociální média; sociální sítě; eWOM; marketing na sociálních médiích
Klíčová slova v angličtině
social media; social networking sites; eWOM; social media marketing
Autoři
Vydáno
30. 1. 2020
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5835-2
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2019
Strany od
154
Strany do
162
Strany počet
266
BibTex
@inproceedings{BUT162434, author="Michaela {Oulehla}", title="Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019", year="2020", pages="154--162", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="978-80-214-5835-2" }