Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
Chalupský, V.
Originální název
The role of market orientation in contemporary managament
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
Market orientation is a business culture, that commits the organization to the continuous creation of superior value for customer. The aim of this article is to discuss some of theoretical approaches toward marketing orientation.
Klíčová slova
market orientation, business culture
Autoři
Rok RIV
2004
Vydáno
28. 5. 2004
Místo
Brno
ISBN
80-214-2661-6
Kniha
Management, economics and business development in the new european conditions
Strany od
25
Strany do
28
Strany počet
4
BibTex
@inproceedings{BUT17205, author="Vladimír {Chalupský}", title="The role of market orientation in contemporary managament", booktitle="Management, economics and business development in the new european conditions", year="2004", pages="4", address="Brno", isbn="80-214-2661-6" }