Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
Jurová, M.
Originální název
Služby zákazníkům v obchodních společnostech
Anglický název
Customer Services in Trading Companies
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Aby byla logistická strategie maximálně efektivní v uspokojování požadavků konečných spotřebitelů, musí mezi členy logistických řetězců probíhat neustálá spolupráce, která přináší všem zúčastněným výhody, především ekonomické. Zákazník je stále náročnější ve svých požadavcích na výkonnostní charakteristiky výrobků a úroveň poskytovaných služeb. Klíčem k úspěchu je nalézt způsob, jak hodnotu vnímanou zákazníkem zvýšit pomocí logistické strategie, která je zaměřena i na jiné přístupy než je řízení výroby a distribuce.
Anglický abstrakt
For maximum efficiency of logistic strategies, which are oriented to final customer, must always run permanent cooperation between participants of logistic chains which can bring many advantages for both sides, especially economical advantage. The customer is more and more demanding in his claims of performance efficiency and offer of service degree. The key to a success is to find the special way which is focused also on other approaches than is process control and distribution.
Klíčová slova v angličtině
global logistic strategy, strategy of customer services, increases in value provided to customer
Autoři
Rok RIV
2004
Vydáno
8. 4. 2004
Nakladatel
TU v Liberci, Hospodářská fakulta, katedra podnikové ekonomiky
Místo
Liberec
ISBN
80-7083-813-2
Kniha
Logistika v teorii a praxi
Strany od
65
Strany do
69
Strany počet
5
BibTex
@inproceedings{BUT17807, author="Marie {Jurová}", title="Služby zákazníkům v obchodních společnostech", booktitle="Logistika v teorii a praxi", year="2004", pages="5", publisher="TU v Liberci, Hospodářská fakulta, katedra podnikové ekonomiky", address="Liberec", isbn="80-7083-813-2" }