Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
FIALA, A. HAVLÍČKOVÁ, P. PATLOKA, V.
Originální název
Six Sigma-přínosy a předpoklady
Anglický název
SIX SIGMA - BENEFITS AND PRECONDITIONS.
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Six Sigma je podnikatelskou iniciativou, která byla poprvé použita ve firmě Motorola v roce 1990. strategie Six Sigma zahrnuje použití statistických nástrojů jako součásti strukturované metodologie pro získání znalostí nezbytných k dosažení lepších, rychlejších a méně nákladných výrobků a služeb, než nabízí konkurence.
Anglický abstrakt
Six Sigma is a business initiative first espoused by Motorola in the early 1990s. The Six Sigma strategy involves the use of statistical tools within a structured methodology for gaining the knowledge needed to achieve better, faster and less expensive products and services than the competition.
Klíčová slova v angličtině
quality, management, system, capability, yield
Autoři
FIALA, A.; HAVLÍČKOVÁ, P.; PATLOKA, V.
Vydáno
21. 11. 2002
Nakladatel
DT Ostrava
Místo
Ostrava
ISBN
80-02-01494-4
Kniha
Sborník z konference Jakost 2002
Strany od
104
Strany do
111
Strany počet
7
BibTex
@inproceedings{BUT20985, author="Alois {Fiala} and Pavla {Havlíčková} and Vilém {Patloka}", title="Six Sigma-přínosy a předpoklady", booktitle="Sborník z konference Jakost 2002", year="2002", pages="104--111", publisher="DT Ostrava", address="Ostrava", isbn="80-02-01494-4" }