Detail publikace

Six Sigma-přínosy a předpoklady

FIALA, A. HAVLÍČKOVÁ, P. PATLOKA, V.

Originální název

Six Sigma-přínosy a předpoklady

Anglický název

SIX SIGMA - BENEFITS AND PRECONDITIONS.

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Six Sigma je podnikatelskou iniciativou, která byla poprvé použita ve firmě Motorola v roce 1990. strategie Six Sigma zahrnuje použití statistických nástrojů jako součásti strukturované metodologie pro získání znalostí nezbytných k dosažení lepších, rychlejších a méně nákladných výrobků a služeb, než nabízí konkurence.

Anglický abstrakt

Six Sigma is a business initiative first espoused by Motorola in the early 1990s. The Six Sigma strategy involves the use of statistical tools within a structured methodology for gaining the knowledge needed to achieve better, faster and less expensive products and services than the competition.

Klíčová slova v angličtině

quality, management, system, capability, yield

Autoři

FIALA, A.; HAVLÍČKOVÁ, P.; PATLOKA, V.

Vydáno

21. 11. 2002

Nakladatel

DT Ostrava

Místo

Ostrava

ISBN

80-02-01494-4

Kniha

Sborník z konference Jakost 2002

Strany od

104

Strany do

111

Strany počet

7

BibTex

@inproceedings{BUT20985,
  author="Alois {Fiala} and Pavla {Havlíčková} and Vilém {Patloka}",
  title="Six Sigma-přínosy a předpoklady",
  booktitle="Sborník z konference Jakost 2002",
  year="2002",
  pages="104--111",
  publisher="DT Ostrava",
  address="Ostrava",
  isbn="80-02-01494-4"
}