Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
SOLAŘ, J.
Originální název
PROBLÉMY EFEKTIVNÍHO FUNGOVÁNÍ HODNOCENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU VE VÝROBNÍCH PODNICÍCH.
Anglický název
THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONING APPRAISING THE EFFICIENCY AND BENCHMARKING IN THE PRODUCTION COMPANIES THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONING APPRAISING THE EFFICIENCY AND BENCHMARKING IN THE PRODUCTION COMPANIES THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONING APPRAISING THE EFFICIENCY AND BENCHMARKING IN THE PRODUCTION COMPANIES THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONING APPRAISING THE EFFICIENCY AND BENCHMARKING IN THE PRODUCTION COMPANIES THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONING APPRAISING THE EFFICIENCY AND BENCHMARKING IN THE PRODUCTION COMPANIES
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V první části příspěvku zdůrazňuje autor vzájemnou funkční provázanost měření výkonnosti a benchmarkingu a jejich rozhodující význam pro konkurenceschopnost firmy v podmínkách globální konkurence.V druhé části se soustřeďuje na návrh přístupů, které zabezpečují překonání organizačních bariér fungování systémů měření výkonnosti a benchmarkingu. Třetí část je zaměřena na strukturu marketingových informačních systémů, jejich úlohu a začlenění do podnikového informačního systému. Autor zde také shrnuje vlastní zkušenosti s využíváním marketingového informačního systému a možnosti jeho využití jako nástroje interní kontroly.
Anglický abstrakt
In the forepart of an article the author emphasizes a mutual functional cohesion measuring of the efficiency and benchmarking and their decisive meaning for the competitive advantage of firms in conditions of global competition. In the second part of an article is the author focused on proposal access which secure an overcome of organizational barriers of system functioning measuring of the efficiency and benchmarking. The third part is sighted on the marketing information systems structure, their tasks and incorporation into business information system. The author recapitulated here his own experience with exploitations of marketing information systems too and chances of its exploitation as an internal checks tool.
Klíčová slova v angličtině
benchmarking, performance measuring, marketing information systems
Autoři
Rok RIV
2006
Vydáno
26. 5. 2006
Nakladatel
VUT Brno, Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
80-7204-454-0
Kniha
MANAGEMENT, EOMICS AND BUSINESS DEVELOPMENT IN THE NEW EUROPEAN CONDITIONS
Edice
CERM,s.r.o. Brno
Číslo edice
1.
Strany od
80
Strany do
86
Strany počet
116
BibTex
@inproceedings{BUT24806, author="Jan {Solař}", title="PROBLÉMY EFEKTIVNÍHO FUNGOVÁNÍ HODNOCENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU VE VÝROBNÍCH PODNICÍCH.", booktitle="MANAGEMENT, EOMICS AND BUSINESS DEVELOPMENT IN THE NEW EUROPEAN CONDITIONS", year="2006", series="CERM,s.r.o. Brno", number="1.", pages="80--86", publisher="VUT Brno, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="80-7204-454-0" }