Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŘOUTIL, L. ŠTANCL, P.
Originální název
Experimentální analýza chování předpjatých pražců při kontrolních zkouškách
Anglický název
Experimental Analysis of The Behaviour of Pre-Stressed Sleepers During Check Tests
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek představuje postupy a výsledky rozsáhlé sady experimentů na předpjatých pražcích zaměřených na získaní průběhu závislosti zatížení-průhyb, resp. zatížení-šířka trhlin ve sledovaných rozhodujících průřezech, tj. v průřezu pod kolejnicí a v průřezu uprostřed rozpětí. Prezentované výsledky tvoří podklady pro verifikaci numerického modelu chování předpjatého železničního pražce při kontrolních zkouškách.
Anglický abstrakt
A large set of experimental results from static loading tests of pre-stressed sleepers is presented in this paper. The special attention is given to the determination of load-deflection and load-crack width curves (both in the cross sections under the rail and in the middle of the span length). These results will be used as a verification tool for the numerical model of the response of pre-stressed railway sleeper during static loading check test.
Klíčová slova
statická zkouška předpjatého pražce, závislost zatížení-průhyb, závislost zatížení-šířka trhliny
Klíčová slova v angličtině
static loading test of pre-stressed sleeper, load-deflection curve, load-crack width curve
Autoři
ŘOUTIL, L.; ŠTANCL, P.
Rok RIV
2007
Vydáno
24. 1. 2007
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-3337-3
Kniha
JUNIORSTAV 2007 - Sborník anotací
Strany od
1
Strany do
10
Strany počet
BibTex
@inproceedings{BUT24946, author="Ladislav {Řoutil} and Patrik {Štancl}", title="Experimentální analýza chování předpjatých pražců při kontrolních zkouškách", booktitle="JUNIORSTAV 2007 - Sborník anotací", year="2007", pages="1--10", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební", address="Brno", isbn="978-80-214-3337-3" }