Detail publikace

Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?

LINDR, J.

Originální název

Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?

Anglický název

The curriculum in view of teacher training - imagine or reality?

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Kurikulum, jeho principy a realizace je faktor, který je velmi důležitý v současném školním systému v České republice. Navíc jeho zavedeno moderního vyučování na středních školách vyžaduje připravené a vzdělané učitele. Proto moderní učitelská příprava na technických univerzitách představuje velmi důležitou cestu, jak připravit moderní učitele připravené na moderní výuku a vzdělané na poli teoretických, sociálních a psychologických věd s pedagogickými a didaktickými dovednostmi.

Anglický abstrakt

The curriculum, its principles and realization is a factor which is very important in present schoul systém in the Czech Republic. Moreover its application to modern learning at secondary schools needs prepared and educated teachers. Therefore modern teacher training courses at Technical Universities are very important way to making modern teachers who are educated in teoretical, social and psychological areas also in pedagogic and didactic skills and readiness for teaching.

Klíčová slova

Kurikulum, vzdělávání, moderní pedagogika, klíčové kompetence, učitelská příprava, druhy kurikula

Klíčová slova v angličtině

Curriculum, education, modern pedagogics, main readiness, teacher training, types of curriculum.

Autoři

LINDR, J.

Vydáno

25. 5. 2007

Nakladatel

FEKT VUT Brno

Místo

Brno

Strany od

128

Strany do

131

Strany počet

4

BibTex

@inproceedings{BUT28698,
  author="Jaroslav {Lindr}",
  title="Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?",
  booktitle="Perspektivy humanitního vzdělávání na technických školách",
  year="2007",
  number="1",
  pages="128--131",
  publisher="FEKT VUT Brno",
  address="Brno"
}