Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
LINDR, J.
Originální název
Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?
Anglický název
The curriculum in view of teacher training - imagine or reality?
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Kurikulum, jeho principy a realizace je faktor, který je velmi důležitý v současném školním systému v České republice. Navíc jeho zavedeno moderního vyučování na středních školách vyžaduje připravené a vzdělané učitele. Proto moderní učitelská příprava na technických univerzitách představuje velmi důležitou cestu, jak připravit moderní učitele připravené na moderní výuku a vzdělané na poli teoretických, sociálních a psychologických věd s pedagogickými a didaktickými dovednostmi.
Anglický abstrakt
The curriculum, its principles and realization is a factor which is very important in present schoul systém in the Czech Republic. Moreover its application to modern learning at secondary schools needs prepared and educated teachers. Therefore modern teacher training courses at Technical Universities are very important way to making modern teachers who are educated in teoretical, social and psychological areas also in pedagogic and didactic skills and readiness for teaching.
Klíčová slova
Kurikulum, vzdělávání, moderní pedagogika, klíčové kompetence, učitelská příprava, druhy kurikula
Klíčová slova v angličtině
Curriculum, education, modern pedagogics, main readiness, teacher training, types of curriculum.
Autoři
Vydáno
25. 5. 2007
Nakladatel
FEKT VUT Brno
Místo
Brno
Strany od
128
Strany do
131
Strany počet
4
BibTex
@inproceedings{BUT28698, author="Jaroslav {Lindr}", title="Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?", booktitle="Perspektivy humanitního vzdělávání na technických školách", year="2007", number="1", pages="128--131", publisher="FEKT VUT Brno", address="Brno" }