Detail publikace

Příklad hromadné obsluhy v praxi

KAPOUN, V.

Originální název

Příklad hromadné obsluhy v praxi

Anglický název

Example of traffic theory in practice

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Teorie hromadné obsluhy (též teorie front) vznikla jako matematická disciplina začátkem 20. století. Podnětem byl rozvoj telefonních ústředen, pro jejichž návrh byla určena. V článku jsou popsány hlavní parametry obsluhového systému a uvedeny dva příklady ze studentského života, a to zkoušky a stravování v menze na Purkyňově ulici.

Anglický abstrakt

Bulk service theory (also queuing theory) came into being as a mathematical discipline at the beginning of the 20th century. The impulse was the development of telephone exchanges, for the design of which it had been intended. The paper describes the main parameters of service system and gives two examples taken from student life, namely examinations and serving meals in the dining hall in Purkynova Street.

Klíčová slova v angličtině

service line, traffic, loss

Autoři

KAPOUN, V.

Rok RIV

2002

Vydáno

4. 1. 2002

ISSN

1213-1539

Periodikum

Elektrorevue - Internetový časopis (http://www.elektrorevue.cz)

Ročník

2002

Číslo

19

Stát

Česká republika

Strany od

132

Strany do

136

Strany počet

5

BibTex

@article{BUT40719,
  author="Vladimír {Kapoun}",
  title="Příklad hromadné obsluhy v praxi",
  journal="Elektrorevue - Internetový časopis (http://www.elektrorevue.cz)",
  year="2002",
  volume="2002",
  number="19",
  pages="5",
  issn="1213-1539"
}