Detail publikace

Studie příčin nadměrných dlouhodobých průhybů mostů velkých rozpětí

NAVRÁTIL, J., ZICH, M.

Originální název

Studie příčin nadměrných dlouhodobých průhybů mostů velkých rozpětí

Anglický název

The study of reasons for excessive long-term deflections of long-span bridges

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Průhyby předpjatých mostů od dlouhodobých zatížení jsou často větší než hodnoty průhybů předpokládané projektem. Zejména u konstrukcí letmo betonovaných dochází po určitém čase k nadměrným průhybům. Proto bývají tyto konstrukce podrobně analyzovány a dlouhodobě sledovány. Srovnávací výpočty a sledování vývoje průhybů dálničního mostu přes řeku Vltavu byly prováděny s cílem odhalit a kvantifikovat možné příčiny nadměrných průhybů konstrukcí.

Anglický abstrakt

The long-term deflections of prestressed bridges are often larger than the deflections expected in the design. Especially in case of cast-in-place segmental bridges constructed by cantilever method, the excessive deflections occur some time after completion. Detail structural analysis and the monitoring of these types of bridges became therefore a matter of interest. To reveal and quantify the possible reasons of excessive bridge deflections, the development of deflection of highway bridge across Vltava River is monitored and analysed.

Klíčová slova v angličtině

long-term deflections, prestressed bridges, structural analysis, monitoring

Autoři

NAVRÁTIL, J., ZICH, M.

Rok RIV

2003

Vydáno

1. 1. 2003

ISSN

1213-3116

Periodikum

Beton TKS

Ročník

3

Číslo

4

Stát

Česká republika

Strany od

36

Strany do

41

Strany počet

6

BibTex

@article{BUT41727,
  author="Jaroslav {Navrátil} and Miloš {Zich}",
  title="Studie příčin nadměrných dlouhodobých průhybů mostů velkých rozpětí",
  journal="Beton TKS",
  year="2003",
  volume="3",
  number="4",
  pages="6",
  issn="1213-3116"
}