Detail publikace
Studie příčin nadměrných dlouhodobých průhybů mostů velkých rozpětí
NAVRÁTIL, J., ZICH, M.
Originální název
Studie příčin nadměrných dlouhodobých průhybů mostů velkých rozpětí
Anglický název
The study of reasons for excessive long-term deflections of long-span bridges
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Průhyby předpjatých mostů od dlouhodobých zatížení jsou často větší než hodnoty průhybů předpokládané projektem. Zejména u konstrukcí letmo betonovaných dochází po určitém čase k nadměrným průhybům. Proto bývají tyto konstrukce podrobně analyzovány a dlouhodobě sledovány. Srovnávací výpočty a sledování vývoje průhybů dálničního mostu přes řeku Vltavu byly prováděny s cílem odhalit a kvantifikovat možné příčiny nadměrných průhybů konstrukcí.
Anglický abstrakt
The long-term deflections of prestressed bridges are often larger than the deflections expected in the design. Especially in case of cast-in-place segmental bridges constructed by cantilever method, the excessive deflections occur some time after completion. Detail structural analysis and the monitoring of these types of bridges became therefore a matter of interest. To reveal and quantify the possible reasons of excessive bridge deflections, the development of deflection of highway bridge across Vltava River is monitored and analysed.
Klíčová slova v angličtině
long-term deflections, prestressed bridges, structural analysis, monitoring
Autoři
NAVRÁTIL, J., ZICH, M.
Rok RIV
2003
Vydáno
1. 1. 2003
ISSN
1213-3116
Periodikum
Beton TKS
Ročník
3
Číslo
4
Stát
Česká republika
Strany od
36
Strany do
41
Strany počet
6
BibTex
@article{BUT41727,
author="Jaroslav {Navrátil} and Miloš {Zich}",
title="Studie příčin nadměrných dlouhodobých průhybů mostů velkých rozpětí",
journal="Beton TKS",
year="2003",
volume="3",
number="4",
pages="6",
issn="1213-3116"
}