Detail publikace

Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu

Anglický název

Apllication of the Statistical Methods in the Marketing Research

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek demonstruje na základě zpracování výsledků provedeného předvýzkumu, který se zabývá problematikou uplatnění moderní marketingové filozofie – Total Customer Satisfaction v českých firmách aplikaci následujících statistických metod : korelační analýza, shluková hierarchická analýza s využitím euklidovské metriky a metody nejvzdálenějšího souseda (Furthest).

Anglický abstrakt

The paper is based upon the demostration of the following statistic methods: correlation analysis, cluster hierarchical analysis with the use of the Euclid’s metrics and method of the furthest neighbor (Furthest) through the pre-research.The pre-research deals with the question of the application of the modern marketing philosophy – Total Customer Satisfaction in the Czech companies.

Klíčová slova v angličtině

Cluster analyse, Customer satisfaction

Autoři

ŠIMBEROVÁ, I.

Vydáno

1. 1. 2001

Nakladatel

Ekonóm Bratislava 2001

Místo

Bratislava

ISBN

80-225-1382-2

Kniha

Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní

Edice

Zborník

Strany od

391-396

Strany počet

5

BibTex

@{BUT106419
}