Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I.
Originální název
Marketing českých firem z pohledu internacionalizace a globalizace
Anglický název
Marketing of the Czech Companies from the point of Internationalization and Globalization
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek se zaměřuje na postihnutí současného stavu globalizačního vývoje. Nandnárodní společnosti jsou považovány za hlavní faktor globalizace, ale z ekonomického pohledu je tento pohled daloeko komplikovanější. Do tohoto procesu zasahuje rostoucí internacionalizace Malých a středních firem.Narůstající konkurence na globálním trhu znamená výzvu pro české společnosti využívat efektivněji marketingové principy, které umožní uspokojovat potřeby a požadavky globálního zákazníka.
Anglický abstrakt
The contribution focuses on the delimitation of the knowledge regarding the current level of the globalization development. Multi-national companies (MCNs´) are considered as the significant factor of globalization, but from the economical point of view is this problem rather complicated. Into the action interferes the growing internationalization of small and medium-sized companies (SMEs´). Growing competitiveness at global markets represents the challenge for the Czech companies in the form of the effective use of marketing, which reacts to these phenomen by the means of such offers, which would satisfy needs and requirements of the global customers.
Klíčová slova v angličtině
Internationalization, Globalization, SME´s, Marketing
Autoři
Rok RIV
2001
Vydáno
1. 1. 2001
Nakladatel
The University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration
Místo
Pardubice
ISBN
80-7194-347-9
Kniha
1st International Post-Graduate Conference IMEA 2001
Edice
zborník
Strany od
330
Strany do
333
Strany počet
4
BibTex
@{BUT106389 }