Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
SVĚTLÍK, J.
Originální název
Humor a reklama
Anglický název
Humor and Advertising
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek si klade za cíl objasnit na základě objektivních výsledků mezinárodních výzkumů, zkušeností odborníků a vlastního výzkumu autora některé aspekty využití humoru v reklamě, zejména příležitostí a omezení ve vztahu k efektivitě reklamního působení. V článku se autor podrobněji zabývá vztahem humoru a reklamních cílů, relevanci a silou humoru, náladou recipienta sdělení a jeho smyslem pro humor, vlivem produktové kategorie a použitého média a cestami transferu humorné reklamy. Článek je jedním z výstupů řešení grantového projektu GAČR "Kulturní aspekty české a evropské reklamy".
Anglický abstrakt
Objective of the article is on the base unbiased results of international research, experiences of advertising professionals and own research of the author to clarify and explain some aspects of application of humor in advertising. In particular author concentrates on opportunities and limitations in relation to effectiveness of impact of advertising. Author deal with relation of humor and advertising goals, relevance and strength of the humor, mood and sense of humor of the recipient of advertising message, impact of product category a media used a way of transfer of humorous commercials in the article. Article is one of the outputs of the GAČR project "Cultural aspects of Czech and European Advertising".
Klíčová slova
humor, reklama, reklmaní cíle, relevance, smysl pro humor, transfer reklamního sdělení, efektivita reklamního působení
Klíčová slova v angličtině
humor, advertising, advertising goals, relevance, sense of humor, transfer of advertising message, advertising effectivenesss
Autoři
Rok RIV
2009
Vydáno
9. 3. 2009
Nakladatel
ČMS
Místo
Praha
ISSN
1211-5622
Periodikum
Marketing a komunikace
Ročník
XIX
Číslo
1/2009
Stát
Česká republika
Strany od
24
Strany do
26
Strany počet
3
BibTex
@article{BUT47072, author="Jaroslav {Světlík}", title="Humor a reklama", journal="Marketing a komunikace", year="2009", volume="XIX", number="1/2009", pages="24--26", issn="1211-5622" }