Detail publikace

Model vývoje průsakové cesty na přehradě Mostiště

ŘÍHA, J. ČEJDA, M.

Originální název

Model vývoje průsakové cesty na přehradě Mostiště

Anglický název

Model of Piping Process and its Application to Mostiště Embankment Dam

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek popisuje výsledky modelové analýzy průběhu poruch hlinitého těsnění hráze vodního díla Mostiště. Modelové hodnocení vnitřní eroze bylo provedeno jednodimenzionálním hydrdynamickým a erozním modelem. Součástí řešení je kalibrace modelu a simulace průběhu progresivní eroze jádra v průběhu povodňové epizody na jaře roku 2006.

Anglický abstrakt

This paper sets out the results of the analysis of the progress of tthe core incident at the Mostiště Dam. The analysis of the internal erosion was carried out using a one dimensional hydrodynamic and internal erosion model. The assessment included model calibration with the use of the Mostiště dam data and the simulation of the progressive internal erosion of the core during the flood in spring 2006.

Klíčová slova v angličtině

This paper sets out the results of the analysis of the progress of tthe core incident at the Mostiště Dam. The analysis of the internal erosion was carried out using a one dimensional hydrodynamic and internal erosion model. The assessment included model calibration with the use of the Mostiště dam data and the simulation of the progressive internal erosion of the core during the flood in spring 2006.__

Autoři

ŘÍHA, J.; ČEJDA, M.

Rok RIV

2009

Vydáno

1. 12. 2009

Nakladatel

FSv ČVUT, FAST VUT v Brně, FAST VŠB TU-Ostrava, ČKAIT

Místo

Praha

ISSN

1210-4027

Periodikum

Stavební obzor

Ročník

18

Číslo

10/2009

Stát

Česká republika

Strany od

305

Strany do

309

Strany počet

5

BibTex

@article{BUT49492,
  author="Jaromír {Říha} and Marek {Čejda}",
  title="Model vývoje průsakové cesty na přehradě Mostiště",
  journal="Stavební obzor",
  year="2009",
  volume="18",
  number="10/2009",
  pages="305--309",
  issn="1210-4027"
}