Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
RAJLICH, J.
Originální název
O zaklínadlu imidže
Anglický název
Magic formula of image
Typ
kapitola v knize
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Kapitolak o dvou současných fenomenech nmarketinkové komunikace a jejich vztahu: o imidži a designu
Anglický abstrakt
Chapter - article about two comntemporary fenomenons of marketing communication: Image and design
Klíčová slova v angličtině
design, image, corporate identity, brand design
Autoři
Rok RIV
2006
Vydáno
31. 10. 2006
Nakladatel
UTB ve Zlíně
Místo
Zlín
ISBN
80-7318-394-3
Kniha
Marketingové komunikace a image
Edice
Malá edice FMK UTB
Číslo edice
1
Strany od
131
Strany do
136
Strany počet
6
BibTex
@inbook{BUT55327, author="Jan {Rajlich}", title="O zaklínadlu imidže", booktitle="Marketingové komunikace a image", year="2006", publisher="UTB ve Zlíně", address="Zlín", series="Malá edice FMK UTB", edition="1", pages="131--136", isbn="80-7318-394-3" }