Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L.
Originální název
STANOVENÍ VÝZNAMU A POSTAVENÍ SLUŽEB PŘI TRŽNÍ ORIENTACI PODNIKŮ
Anglický název
The importance and position of services in the market orientation of companies
Typ
výzkumná zpráva
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Práce je zaměřena na stručné vymezení možných přínosů tržní orientace pro podnik. Jeden z možných přínosů je i orientace podniku na zákazníky, s čímž souvisí i poskytování doprovodných služeb. Další část práce je právě věnována významu, přínosům a implementaci služeb do podnikové strategie. V závěru práce je stručně nastíněn očekávaný vývoj doprovodných služeb a další možné cíle výzkumu.
Anglický abstrakt
The work is focused on description of the importance of customer services and their relations with market orientation of Czech manufacturing companies. The paper is divided in three main chapters. The first one is focused on brief overview on market orientation. The second one explains the importance and benefits from providing customer services and also their implementation into company strategy. The last part of work deals with expected trends and another possible aims and ways of the research.
Klíčová slova
doprovodné služby, tržní orientace
Klíčová slova v angličtině
customer services, market orientation
Autoři
Rok RIV
2005
Vydáno
30. 11. 2005
Nakladatel
Brno, FP
Místo
Brno, Fakulta podnikatelská
Strany počet
26
BibTex
@techreport{BUT57573, author="Lucie {Kaňovská}", title="STANOVENÍ VÝZNAMU A POSTAVENÍ SLUŽEB PŘI TRŽNÍ ORIENTACI PODNIKŮ", year="2005", publisher="Brno, FP", address="Brno, Fakulta podnikatelská", series="výzkumná zprává", edition="1.", pages="26" }