Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
NAVRÁTILOVÁ, L.
Originální název
Internetová reklama a její vnímání ruznými kulturami
Anglický název
Internet advertising and the perception of different cultures
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Cilem prispevku je vymezit moznosti internetove reklamy, která je dulezitym nastrojem konkurenceschopnosti. Prispevek na zaklade Hofstedeho kulturních dimenzí resi problematiku vlivu prijimani teto reklamy odlisnymi kulturami zejmena v soucasne dobe dostupnosti zbozi a propojování trhu. Prinosem je poznani novych trendu internetove reklamy a kulturních diverzit, které existují uvnitr jednotneho evropskeho trhu.
Anglický abstrakt
Purpose of this paper is to define the possibilities of the web advertising that is an important tool for competitiveness. The paper upon Hofstede cultural dimensions addresses the issue of the impact of adopting this advertising by different cultures especially in the current era of availability of goods and networking markets. Benefit is the knowledge of new trends in online advertising and cultural diversity that exist within the single European market.
Klíčová slova
internetová reklama, trendy internetové reklamy, kulturní dimenze dle Hofstedeho
Klíčová slova v angličtině
Internet advertising, online advertising trends, cultural dimensions by Hofstede
Autoři
Vydáno
18. 11. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita, Právnická fakulta
Místo
Brno: Masaryk University
ISBN
978-80-210-4990-1
Kniha
Dny Práva 2009
Strany od
2946
Strany do
2951
Strany počet
6
BibTex
@inproceedings{BUT60940, author="Ludmila {Navrátilová}", title="Internetová reklama a její vnímání ruznými kulturami", booktitle="Dny Práva 2009", year="2009", pages="2946--2951", publisher="Masarykova univerzita, Právnická fakulta", address="Brno: Masaryk University", isbn="978-80-210-4990-1" }