Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
NAVRÁTILOVÁ, L.
Originální název
Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy
Anglický název
Application of the results of European Social Survey and Schwartz value orientations in the area of advertising
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.
Anglický abstrakt
The paper deals with values orientation in the European society. It uses the concept of Shalom Schwartz that is used by European Social Survey since 2002. The paper focuses particularly on the application of the methodology of Shalom Schwartz and European Social Survey in the area of marketing and advertising.
Klíčová slova
European Social Survey, Schwartzovy kulturní hodnoty, reklama
Klíčová slova v angličtině
European Social Survey, Schwartz's cultural values, advertising
Autoři
Rok RIV
2011
Vydáno
25. 11. 2011
Nakladatel
VUT v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-4348-8
Kniha
International workshop for PhD students
Strany od
1
Strany do
6
Strany počet
BibTex
@inproceedings{BUT88824, author="Ludmila {Navrátilová}", title="Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy", booktitle="International workshop for PhD students", year="2011", pages="1--6", publisher="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="978-80-214-4348-8" }