Detail publikace

Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy

NAVRÁTILOVÁ, L.

Originální název

Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy

Anglický název

Application of the results of European Social Survey and Schwartz value orientations in the area of advertising

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.

Anglický abstrakt

The paper deals with values orientation in the European society. It uses the concept of Shalom Schwartz that is used by European Social Survey since 2002. The paper focuses particularly on the application of the methodology of Shalom Schwartz and European Social Survey in the area of marketing and advertising.

Klíčová slova

European Social Survey, Schwartzovy kulturní hodnoty, reklama

Klíčová slova v angličtině

European Social Survey, Schwartz's cultural values, advertising

Autoři

NAVRÁTILOVÁ, L.

Rok RIV

2011

Vydáno

25. 11. 2011

Nakladatel

VUT v Brně, Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-4348-8

Kniha

International workshop for PhD students

Strany od

1

Strany do

6

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT88824,
  author="Ludmila {Navrátilová}",
  title="Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy",
  booktitle="International workshop for PhD students",
  year="2011",
  pages="1--6",
  publisher="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-4348-8"
}