Detail publikace

Inovativnost produktu: globální faktor úspěchu inovací na trzích

ŽIŽLAVSKÝ, O.

Originální název

Inovativnost produktu: globální faktor úspěchu inovací na trzích

Anglický název

Product innovativeness: global success factor of innovations in markets

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Vysoký podíl neúspěchu zdůrazňuje potřebu výzkumu faktorů úspěchu inovací. Značné části neúspěchů se může zamezit, pokud manažeři mají relevantní, spolehlivé a prokazatelné informace pro své rozhodování. V této souvislosti vyvstávají zajímavé otázky: Jakou roli hraje stupeň novosti inovace? Jsou inovace nízkého stupně novosti (přírůstkové inovace) nebo vysokého stupně novosti (radikální inovace) více nadějné? Je inovativnost produktu faktorem úspěchu inovace?

Anglický abstrakt

The high rate of innovation failures highlights the need for critical success factors of innovations research in practice. A large proportion of the failures could be avoided if decision-makers had more relevant, reliable, and proven information and would use it. An interesting question in this context is: What role does the degree of novelty of innovations play? Are innovations of a low degree of novelty (incremental innovations) or those of a high degree of novelty (radical innovations) more promising? Is product innovativeness critical success factor?

Klíčová slova

Inovativnost, úspěch, produkt

Klíčová slova v angličtině

Innovativeness, success, product

Autoři

ŽIŽLAVSKÝ, O.

Rok RIV

2012

Vydáno

9. 2. 2012

Nakladatel

Katedra bankovníctva a medzinárodných financií Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave

ISBN

978-80-970244-5-1

Kniha

Fin Star Net 2012

Strany od

1

Strany do

7

Strany počet

7

BibTex

@inproceedings{BUT90287,
  author="Ondřej {Žižlavský}",
  title="Inovativnost produktu: globální faktor úspěchu inovací na trzích",
  booktitle="Fin Star Net 2012",
  year="2012",
  pages="1--7",
  publisher="Katedra bankovníctva a medzinárodných financií Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave",
  isbn="978-80-970244-5-1"
}