Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŽIŽLAVSKÝ, O.
Originální název
Inovativnost produktu: globální faktor úspěchu inovací na trzích
Anglický název
Product innovativeness: global success factor of innovations in markets
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Vysoký podíl neúspěchu zdůrazňuje potřebu výzkumu faktorů úspěchu inovací. Značné části neúspěchů se může zamezit, pokud manažeři mají relevantní, spolehlivé a prokazatelné informace pro své rozhodování. V této souvislosti vyvstávají zajímavé otázky: Jakou roli hraje stupeň novosti inovace? Jsou inovace nízkého stupně novosti (přírůstkové inovace) nebo vysokého stupně novosti (radikální inovace) více nadějné? Je inovativnost produktu faktorem úspěchu inovace?
Anglický abstrakt
The high rate of innovation failures highlights the need for critical success factors of innovations research in practice. A large proportion of the failures could be avoided if decision-makers had more relevant, reliable, and proven information and would use it. An interesting question in this context is: What role does the degree of novelty of innovations play? Are innovations of a low degree of novelty (incremental innovations) or those of a high degree of novelty (radical innovations) more promising? Is product innovativeness critical success factor?
Klíčová slova
Inovativnost, úspěch, produkt
Klíčová slova v angličtině
Innovativeness, success, product
Autoři
Rok RIV
2012
Vydáno
9. 2. 2012
Nakladatel
Katedra bankovníctva a medzinárodných financií Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave
ISBN
978-80-970244-5-1
Kniha
Fin Star Net 2012
Strany od
1
Strany do
7
Strany počet
BibTex
@inproceedings{BUT90287, author="Ondřej {Žižlavský}", title="Inovativnost produktu: globální faktor úspěchu inovací na trzích", booktitle="Fin Star Net 2012", year="2012", pages="1--7", publisher="Katedra bankovníctva a medzinárodných financií Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave", isbn="978-80-970244-5-1" }